Yeni bir skin geliyor > Sonsuz Karanlık ChoGath
Dark Star Cho'Gath
Özel çerçevesi. Yükleme Ekranında
Yüce Kral Dariusla tanışın.
Yüce Kral Garen'le tanışın.
Yeni gelecek İconlar??
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Yeni E-SPOR İconu BURSASPOR
Bir de elimizde bu var.
RR - Rift Rival
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Yeni İFADE
Giriş temaları?
Yüce Kral Darius
Yüce Kral Garen
Aatrox Reworkü 8.13'de kesin geliyor.
BUFF & NERFLER..
Singed
Q : Yetenek açıkken saniye başına harcadığı mana miktarı 13'ten 17'ye çıkarıldı
Xayah
Q: Bekleme süresi düşürüldü. 10/9/8/7/6 - 9/8/7/6/5
E: Bekleme süresi düşürüldü. 12/11/10/9/8 - 12/10.5/9/7.5/6
Nunu
W: Yetenek gücü oranı %40'tan %20'ye düşürüldü.
Master Yi
Q: Mana bedeli 70/75/80/85/90’dan 50/55/60/65/70’e düşürüldü
Minyonlara verdiği ekstra bonus hasar kaldırıldı.
Camille
E: Hasarı düşürüldü. 75/120/175/210/255 > 60/95/130/165/200
Taric
E: Bonus zırh oranı arttırıldı %30 > %50
Hasarı düşürüldü. 105/150/195/240/285 > 90/130/170/210/250
R: Bekleme süresi arttırıldı. 160/130/100 > 180/150/120
Riot Melenj Açıklaması..
Riot Melenj
Kritik Vuruş Taşıyıcıları
8.13 Yaması'nda bazı SG taşıyıcılarının performansını arttırmayı hedefliyoruz. Bu çalışmamız, Trist, Vayne veya Jinx gibi biraz yardıma ihtiyaç duyan şampiyonlara odaklanacak. Kritik vuruşlar üzerine kurulu bazı SG taşıyıcılarının, en azından normal oyunlar için hızlıca makul seçimler haline gelmesini istiyoruz. Bu şampiyonları Sihirdar Vadisi'nde kendilerine yer bulamayan bir halde bırakmak gibi bir isteğimiz yok. Tabii buna ek olarak zaman zaman alt koridorda gördüğümüz yeni çeşitliliği de korumak istiyoruz; dolayısıyla aşırıya kaçıp sadece nişancıların kendilerine yer bulabildiği bir ortama geri dönmemeye çalışıyoruz.
Şu anda oynanan şampiyonları göz önüne aldığımızda, nelerin en iyi seçim olduğu henüz kesin değil. Örneğin profesyonel oyunlarda büyük ölçüde başarılı veya başarısız olan birçok farklı şeyin denendiğini görüyoruz. Ayrıca nişancılar dışındaki şampiyonların alt koridorda üstünlük kurduğuna dair oyuncu tartışmalarına da rastlıyoruz; ancak bu şampiyonların oynanma oranları çoğu MMR seviyesinde ve sunucuda hâlâ son derece düşük (tabii bazı istisnalar da var).
İlk olarak güçlendirmeyi hedeflediğimiz şey, 1-2 eşya patlaması menzilindeki zorlanan şampiyonların performansı olacak. Görünüşe bakılırsa bu dönemde kritik vuruş kullanıcılarının gücünü biraz fazla aşağı çekerek, onları katkı yapabilmeleri için 3'ün üzerinde eşya almaya fazla bağımlı hale getirdik. Oyunun ileri safhalarında katlanarak artan güçlerini düşündüğümüzde, bu dizilimleri kullanan şampiyonların oyunun orta bölümlerinde daha zayıf olması gerekiyor. Tabii şu anki kadar da değil. Bu ayrıca oyunun gerçekten başlarındaki güce büyük ölçüde bağlı olduğunu düşündüğümüz koridor çeşitliliğiyle de örtüşüyor. Dolayısıyla oyunun orta safhalarındaki güçlerini arttırmamız, hem kritik vuruşlara dayalı SG taşıyıcılarını daha iyi bir noktaya getirecek hem de artan koridor çeşitliliğinin bir bölümünü bunu isteyenler için koruyacak.
Altın Paslama
8.13 Yaması'nda altın paslama stratejilerinin gücünü aşağı çekeceğiz. Terimi bilmeyenler için altın paslama (veya gold funneling), birden fazla konumdaki altın ve deneyimin büyük bölümünü tek bir şampiyona vermek anlamına geliyor. Orta koridor için Taric ve orman için Master Yi seçip bütün kaynakları Master Yi'ye pompalamak veya orta koridor için Karthus seçip Nunu'yla karşı orman yaparken Karthus'un kendi tarafındaki ormanın büyük bölümünü alması mevcut örnekler arasında.
Şu anda gördüğümüz altın paslama durumu, genelde epey etkileşimli, ilgi çekici ve oyun yapmaya açık olan bir koridorun (orta) son derece pasif olmasıyla ve tek bir şampiyonun diğer şampiyonlarla olabildiğince az etkileşime girerek bunun için ödüllendirilmesiyle sonuçlanıyor. Orta koridorun minyon biçmediği durumlarda bu sorunlar daha da büyüyor; çünkü minyon biçmek, özellikle de oyunun erken safhalarında kısa savunmasızlık aralıkları oluşturuyor. Altın paslamaya karşı kullanılabilecek ve henüz keşfedilmemiş stratejilerin bulunması muhtemel olsa da bunun eğlenceli, ilgi çekici ya da altın paslama kadar kolay uygulanabilir olacağından şüpheliyiz. Altın paslamayı başlangıçta değiştirmememizin sebebi, henüz bunun bir miktar oyun sağlığı karşılığında zaman zaman oynanışa çeşitlilik katan bir şey mi yoksa stratejik çeşitlilik sunsa bile elden geçirilmesi gereken daha baskın bir şey mi olduğunun netleşmemesiydi. Ancak durumun daha çok ikincideki gibi olduğu artık açık.
Bu sorunu nasıl çözeceğimize gelirsek, izleyeceğimiz yol üzerindeki testlerimiz sürüyor. 8.10 Yaması'nda kalkan yüksek seviyelerde orman kamplarının daha az deneyim vermesi özelliğinin geri getirilmesi, Yi gibi şampiyonlar için ayarlamalar (örneğin Q'sunun koridor minyonlarına verdiği hasar) ya da orman eşyalarının orman canavarlarından sağladığı deneyimi dengelemek için koridor minyonlarından kazanılan deneyimi azaltması gibi çözümler seçeneklerimiz arasında. Ayrıntılar netleştikçe sizinle de paylaşacağız.
Kritik Vuruş Taşıyıcıları
8.13 Yaması'nda bazı SG taşıyıcılarının performansını arttırmayı hedefliyoruz. Bu çalışmamız, Trist, Vayne veya Jinx gibi biraz yardıma ihtiyaç duyan şampiyonlara odaklanacak. Kritik vuruşlar üzerine kurulu bazı SG taşıyıcılarının, en azından normal oyunlar için hızlıca makul seçimler haline gelmesini istiyoruz. Bu şampiyonları Sihirdar Vadisi'nde kendilerine yer bulamayan bir halde bırakmak gibi bir isteğimiz yok. Tabii buna ek olarak zaman zaman alt koridorda gördüğümüz yeni çeşitliliği de korumak istiyoruz; dolayısıyla aşırıya kaçıp sadece nişancıların kendilerine yer bulabildiği bir ortama geri dönmemeye çalışıyoruz.
Şu anda oynanan şampiyonları göz önüne aldığımızda, nelerin en iyi seçim olduğu henüz kesin değil. Örneğin profesyonel oyunlarda büyük ölçüde başarılı veya başarısız olan birçok farklı şeyin denendiğini görüyoruz. Ayrıca nişancılar dışındaki şampiyonların alt koridorda üstünlük kurduğuna dair oyuncu tartışmalarına da rastlıyoruz; ancak bu şampiyonların oynanma oranları çoğu MMR seviyesinde ve sunucuda hâlâ son derece düşük (tabii bazı istisnalar da var).
İlk olarak güçlendirmeyi hedeflediğimiz şey, 1-2 eşya patlaması menzilindeki zorlanan şampiyonların performansı olacak. Görünüşe bakılırsa bu dönemde kritik vuruş kullanıcılarının gücünü biraz fazla aşağı çekerek, onları katkı yapabilmeleri için 3'ün üzerinde eşya almaya fazla bağımlı hale getirdik. Oyunun ileri safhalarında katlanarak artan güçlerini düşündüğümüzde, bu dizilimleri kullanan şampiyonların oyunun orta bölümlerinde daha zayıf olması gerekiyor. Tabii şu anki kadar da değil. Bu ayrıca oyunun gerçekten başlarındaki güce büyük ölçüde bağlı olduğunu düşündüğümüz koridor çeşitliliğiyle de örtüşüyor. Dolayısıyla oyunun orta safhalarındaki güçlerini arttırmamız, hem kritik vuruşlara dayalı SG taşıyıcılarını daha iyi bir noktaya getirecek hem de artan koridor çeşitliliğinin bir bölümünü bunu isteyenler için koruyacak.
Altın Paslama
8.13 Yaması'nda altın paslama stratejilerinin gücünü aşağı çekeceğiz. Terimi bilmeyenler için altın paslama (veya gold funneling), birden fazla konumdaki altın ve deneyimin büyük bölümünü tek bir şampiyona vermek anlamına geliyor. Orta koridor için Taric ve orman için Master Yi seçip bütün kaynakları Master Yi'ye pompalamak veya orta koridor için Karthus seçip Nunu'yla karşı orman yaparken Karthus'un kendi tarafındaki ormanın büyük bölümünü alması mevcut örnekler arasında.
Şu anda gördüğümüz altın paslama durumu, genelde epey etkileşimli, ilgi çekici ve oyun yapmaya açık olan bir koridorun (orta) son derece pasif olmasıyla ve tek bir şampiyonun diğer şampiyonlarla olabildiğince az etkileşime girerek bunun için ödüllendirilmesiyle sonuçlanıyor. Orta koridorun minyon biçmediği durumlarda bu sorunlar daha da büyüyor; çünkü minyon biçmek, özellikle de oyunun erken safhalarında kısa savunmasızlık aralıkları oluşturuyor. Altın paslamaya karşı kullanılabilecek ve henüz keşfedilmemiş stratejilerin bulunması muhtemel olsa da bunun eğlenceli, ilgi çekici ya da altın paslama kadar kolay uygulanabilir olacağından şüpheliyiz. Altın paslamayı başlangıçta değiştirmememizin sebebi, henüz bunun bir miktar oyun sağlığı karşılığında zaman zaman oynanışa çeşitlilik katan bir şey mi yoksa stratejik çeşitlilik sunsa bile elden geçirilmesi gereken daha baskın bir şey mi olduğunun netleşmemesiydi. Ancak durumun daha çok ikincideki gibi olduğu artık açık.
Bu sorunu nasıl çözeceğimize gelirsek, izleyeceğimiz yol üzerindeki testlerimiz sürüyor. 8.10 Yaması'nda kalkan yüksek seviyelerde orman kamplarının daha az deneyim vermesi özelliğinin geri getirilmesi, Yi gibi şampiyonlar için ayarlamalar (örneğin Q'sunun koridor minyonlarına verdiği hasar) ya da orman eşyalarının orman canavarlarından sağladığı deneyimi dengelemek için koridor minyonlarından kazanılan deneyimi azaltması gibi çözümler seçeneklerimiz arasında. Ayrıntılar netleştikçe sizinle de paylaşacağız.
Unutmadan küçük hatırlatmalar yapalım..
____________________________________
____________________________________
Lol forumu oluşturduk çünkü?: Hem sizlere bilgi vermek hem de sitemizde ki içerikleri yeni bilgileri paylaşımları daha iyi hale getirmek için sitemizde elimizden gelen bütün çalışmaları yapmaktayız. daha iyi daha güzel ve daha nice oyunları paylaşmak için sürekli çalışıyoruz bu işten keyif alıyorum çünkü birileri bir şey öğrenince ben de mutlu oluyorum sitemizde ki LOL içeriklerini kendimiz üretmeye çalışıyoruz ve çabalıyoruz bunun için üyemiz olduğunuz için ve kurallarımıza ve prensiplerimize uyduğunuz için teşekkür ederiz İyi forumlar dileriz.
Ayriyetten özel olarak sormak istediğiniz sorular için pm atabilirsiniz. > Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Forum sahibi: Xañ {D5}
Sitemize destek vererek büyümemizi sağlayın bilgi güçtür ve paylaştıkça büyür destekleriniz bizim için çok önemli.